Tuesday, June 13, 2006

好心好報?

點解?點解一個人可以係半年內變得咁勢利.
一個突如其來的轉變改變了你的命運.
雖然社會好黑暗,令你睇清楚好多人和事.
為何你會跟他們一樣,猜疑別人,甚至質疑身邊o既人對你好.

好失望,真係好失望.
雖然人要進步,但係我已經見唔返以前純真o既你.

一個人如果無左目標可以再找,但係無左自我...就係一個虛假o既人.
如果你唔想我再對你好,我會消失,甚至唔再打攪你.

一直以為好心有好報,原來只係自己o既幼稚換返黎的安慰說話.

對不起,我是壞人.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

July 21, 2006 1:04 AM  

Post a Comment

<< Home