Wednesday, October 18, 2006

拒絕再玩

沉默並不代表好蝦.
慎言並不代表懦弱.

上司說我工作沒有自信,副經理說我處事不夠放膽.
這樣也不緊要,反正是我的缺點,我會接受.

問題是...大家都是同事,為何你要踩進我的領域?
微笑不並代表我接受你的侮辱,請別再對我貓哭老鼠.
好友Janet說既然工作不開心為何仍要勉強自己?
我想那份固執是時候放下,因為我有我的尊嚴.

坐言起行吧,我不會再逃避那些牛鬼蛇神!

6 Comments:

Blogger Janet said...

This comment has been removed by a blog administrator.

October 19, 2006 10:20 PM  
Blogger Janet said...

"上司說我工作沒有自信,副經理說我處事不夠放膽.這樣也不緊要,反正是我的缺點,我會接受"

甚麼不要緊呀?上司己經開到口提點你,
你仲一副"無所謂,我就是這樣"的態度,
為你好才提醒你,如果d上司唔睇你,根本就唔會開口,任得你自己差落去,到最後都係自己學唔到野咋~

真係咁聽我話,就要接納他人友善的建議喇!

October 19, 2006 10:24 PM  
Blogger 小管家 said...

唔...我份人平時得過且過,一開始人地對我期望好大,但係我就唔肯上進...
經過今次我會企硬架啦.我應該做好本份,唔要再懶懶閒,唔係我會俾人客人蝦死同俾上司睇死俾哥d同事玩死...
我幾時都咁聽你話架啦.不過要比d時間我..

October 19, 2006 11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

出來工作了
是時候思言行成熟一點
如果你上司說你"工作沒有自信",,副經理說你"處事不夠放膽",對一個新入行的人來說,這些說話都說得很輕了,佢肯同你講,咪算好囉,佢唔順超要炒你,跟本唔需要任何理由
被人踩,是每個出來工作的人的必經階段
呢個世界唔止你一個比人踩,全世界幾億打工仔都是比人日踩夜踩
講尊嚴? 邊個唔想講尊嚴,打工仔有打工仔的尊嚴及底線,但係尊嚴不能被濫用
唔好成日都以為全世界蛤你,你自問做足百份百未
,一個男人如果連上進心都沒有,不要和我們談尊嚴
當你以為比D時間你你會好一點的時候, 後浪已經來了
別再做小男人
為你好才這樣說

October 20, 2006 12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

出來工作了
是時候思言行成熟一點
如果你上司說你"工作沒有自信",,副經理說你"處事不夠放膽",對一個新入行的人來說,這些說話都說得很輕了,佢肯同你講,咪算好囉,佢唔順超要炒你,跟本唔需要任何理由
被人踩,是每個出來工作的人的必經階段
呢個世界唔止你一個比人踩,全世界幾億打工仔都是比人日踩夜踩
講尊嚴? 邊個唔想講尊嚴,打工仔有打工仔的尊嚴及底線,但係尊嚴不能被濫用
唔好成日都以為全世界蛤你,你自問做足百份百未
,一個男人如果連上進心都沒有,不要和我們談尊嚴
當你以為比D時間你你會好一點的時候, 後浪已經來了
別再做小男人
為你好才這樣說

October 20, 2006 12:50 AM  
Blogger 小管家 said...

你的說話我認同你一半.
我不知道你是誰,不過很感謝你的指教.
我的工作性質很廣,除了要受上司的壓力外還有客人的無理取鬧,雖然俗語有話"食得鹹魚抵得渴".不過現在的我只是暫時性,如果你說我是一心一意做這份工作但是做了後又懶洋洋,你當然可以大條道理教訓我.
不過我的志向並不在此.
所以你說尊嚴不能被濫用,不過我的尊嚴就是希望找一份跟讀書相關工作,也許這是我的固執,天下間很難有對號入座這回事.我知道每個人經歷一定從失敗中建立,所以每天我都跟自己說:就算幾唔想做都要加油,因為要吸收經驗.其實上司已經俾左好多機會我,而我都盡量做到最好,不過我係blog寫的都係自己自責的說話,如果你這樣認為我就是逃避現實就是小男人,我也無話可說,難道要我面對面跟那些同事說:你同我收聲!唔好再害我呀!這樣只會破壞社會的遊戲規則.
現在的我就是需要時間,我當然知道後浪已經來了,因為每天工作都感受到,所以現在的我會繼續努力,而且不會再嘻嘻哈哈哈又一日,因為我有我的理想.
感謝你的指導.

October 20, 2006 6:30 AM  

Post a Comment

<< Home